Om oss

Mohammed-hemsidan

Mohammed Mohammednur

Trafiklärare

Talar Tigrinja, Arabiska, Amhariska, Engelska och naturligtvis Svenska.

ewa

Ewa Johansson

Anpassad teori Bil / AM

Michaela-hemsidan

Michaela Eriksson/Eriksen

Reception

Om Lenas trafikskola

Den vänligaste trafikskolan centralt belägen i Sandviken. Upplev glädje och personlig utveckling i en modern och trivsam miljö hos oss. Du får en personlig coach som tillsammans med dig gör upp en plan för att du ska nå ditt mål på bästa sätt. Vår främsta målsättning är att ge dig en så effektiv utbildning som möjligt. Vägverket ”sätter ribban”, och vi skall hjälpa dig att nå dit på så kort tid och till en så låg kostnad som möjligt. Vi har lång erfarenhet med duktiga lärare. Självklart så är vi en STR-ansluten trafikskola.
Lenas trafikskola hjälper dig att lyckas utan att krångla till det!
Vi utbildar på B, manuell & automat. AM (EU-moppe). Vi har Intensivutbildning året runt, Risk 1:an,  Risk 2:an och Introduktionsutbildning

Skriv till oss

Har du någon fråga eller fundering? Tveka inte på att kontakta oss!